lördag 8 oktober 2011

long time no read

Hmm....mkt hänt.
Befinner mig i Kanada.
Shoppar bort mina befinner.
Har fortfarande HAN i tankarna (nästan varje fuckin dag).
Jag är glad att sista dagen av MalmöFestivalen blev spenderad med han, och dem bästa.
Det var kul.
Ångrar bara att vi inte avslutade det ordentligt.
Jag vet fortfarande nte hur saken kommer bli när jag åker hem igen.
Vill mest skaffa eget place, i Malmö. En söt liten etta.
Oh vrf kunde det nte funnits en regel i världen att ALLA har rätt bo vart dem ville, o hade rätt till eget GRATIS boende, sedan resten kan fukc off. Jag vill ha eget place o bara sjunka in där o va omringad av blue carpet treatment
erry day all day.
Jag funderar på att flytta....typ till Framkrike eller L.A. Yes!
<--Den här finns i 'Frankrike. VILL BO SÅDÄÄÄÄRR :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar